שיקלי יוכרז כפורש? "אוכיח שאני היחיד בימינה שלא פרש"

    המהדורה המרכזית No Comments on שיקלי יוכרז כפורש? "אוכיח שאני היחיד בימינה שלא פרש"

    ח"כ שיקלי שוחח עם 'קול חי': "אני חושב שהתקציב הזה סולל את הדרך למאורעות שמאורעות תשפ"א יראו לידם משחק ילדים. מיליארדים הולכים להיות נשלטים על ידי רע"מ"

    עמיחי שיקלי צילום: פלאש 90
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    ח"כ עמיחי שיקלי אומר כי טרם דיברו איתו בכל הנוגע להכרזה עליו כח"כ שפרש מסיעתו: "אני לא יודע אם הם החליטו להכריז עלי כפורש, לי זה לא נאמר אבל אתמודד עם כל החלטה שלהם ואנסה להוכיח גם באפיקים המשפטיים שהיחיד בימינה שלא פרש זה אני", אומר שיקלי.

    הוא הזכיר בשיחה עם אבי מימרן במהדורה המרכזית: "בנט הבטיח מעל כל במה שלעולם לא יתן ללפיד את ראשות הממשלה, והפר את כל ההבטחות".

    לדבריו: "אני חושב שהתקציב הזה סולל את הדרך למאורעות שמאורעות תשפ"א יראו לידם משחק ילדים. מיליארדים הולכים להיות נשלטים על ידי רע"מ".

    הוע הסביר: "תנועת האחים המוסלמים תתחזק כעת במשך שנים ובמקום שהמשאבים יופנו לעודד השתלבות של חברה הערבית הכסף הזה ילך לאיסלמיזציה. מנסור עבאס יהיה ממליך המלכים ברשויות המקומיות".

    הוא נשאל על עתידו הפוליטי: "אני לקחתי החלטה מהותית. להיות חבר כנסת זו זכות אבל לא מטרה, אין טעם להיאחז בקרנות המזבח. אולי לא אזכה להיות בכנסת הבאה, אבל לפחות אני אוכל לעמוד מול המראה ולומר לא עשיתי שקר בנפשי".

    הוא נשאל לפרסום על כך שהוא שוקל הקמת מפלגה עם איש התקשורת יעקב ברדוגו: "לא יצא לי לשוחח עם ברדוגו על הקמת מפלגה ולכן אני לא יודע מאיפה זה בא. נראה לי מוקדם כל הנושא הזה".

    עוד אמר שיקלי: "אני נפעם בכל עם מחדש מהמחירים שהמפלגות החרדיות מוכנות לשלם למען מחנה הימין".



    0 תגובות